loading...
بسیج دانشجویی شهید علم الهدی
امیرسایبری بازدید : 21 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

درخواست دوباره نتانیاهو از پوتین:

به گزارش منابع آگاه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در دیدار با پوتین، رئیس جمهور روسیه، به این نتیجه رسید که به علت بهبود رابطه ایران و آمریکا، و دستیابی به توافق هسته ای ژنو، روسیه در موقعیت ضعیفی در برابر ایران قرار گرفته است.

 نتانیاهو از پوتین خواسته است قرارداد فروش موشک های اس 300 به ایران را لغو کند، چرا که در غیر این صورت، حمله (رژیم) اسرائیل به ایران بسیار سخت ................

امیرسایبری بازدید : 12 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در مرقد مطهر امام راحل و مزار شهدای هفتم تیر و گلزار شهدای بهشت زهرا، ضمن قرائت فاتحه، یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

در نخستین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخ ساز امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (شنبه) با حضور در مرقد مطهر امام راحل(ره)، ضمن قرائت فاتحه، یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با حضور بر مزار شهدای هفتم تیر و گلزار شهدای بهشت زهرا، برای ارواح طیبه ی شهدا علو درجات مسألت کردندو...


حضور رهبری در حرم امام

جهت دین عکس به ادامه مطلب مراجعه کنید

امیرسایبری بازدید : 12 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)
همزمان با ایام الله دهه فجر امکان دانلود کتاب «مدح خورشید» گزیده‌ای از خاطرات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای‌(مدّظلّه‌العالی) درباره‌ شخصیّت حضرت امام خمینی‌(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی فراهم آمد.
این آیه، مدّ نظر امام فقیدِ عزیزمان در طول زندگیش بود: «قل انّما اعظکم بواحدة ان تقوموا لله». سالها پیش، نوشتهى ایشان در دفتر یادبود مرحوم وزیرى را در یزد زیارت کردم. آن مرحوم، من را به منزلش برد و با تفصیلاتى، این نوشته را که در صندوقچهیى گذاشته بود و تقریباً در گوشهیى از خانهاش مخفى کرده بود، آورد و باز کرد و نوشتهى امام را که در سالهاى دههى بیست نوشته بودند «قیامِلله»،به من نشان داد. اصلاً محور حرف در نوشتهى ایشان، قیامِلله بود. آن ذهن جوّالِ وسیع و دید حکیمانه.. .
امیرسایبری بازدید : 10 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

 

اگر براي رايانه خود به دنبال يك آنتي ويروس رايگان و در عين حال مطمئن مي گرديد مي توانيد ضدبدافزار پادویش را امتحان كنيد.
به گزارش وبگردي 20:30 ؛امروزه با توجه به نیاز روز‌‌افزون جوامع به فضای مجازی، بی‌تردید نیاز به محصولات ضد‌بد‌افزاری نیز بیشتر احساس می‌شود. محصولات ضدبد‌افزاری پادویش با کمک دانش و توانمندی نخبگان داخل کشور طراحی و پیاده‌سازی گردیده است.

این محصول برای کاربران خانگی تهیه شده است که  به صورت کاملا رایگان در اختیار‌تان قرار می‌‌گیرد.
جهت دنلود و خواندن مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید
امیرسایبری بازدید : 20 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

 

<embed flashvars="image=http://dl8.nasrtv.com/uploads/video/images/shots/sedaghat-amrikai-2.flv.jpg&file=http://dl8.nasrtv.com/uploads/video/flv/sedaghat-amrikai-2.flv.flv&logo=http://fa.nasrtv.com/&link=&linktarget=_self&displayclick=link" allowfullscreen="true" allowscripaccess="always" id="player1" name="player1" src="http://fa.nasrtv.com/modules/video/js/jwplayer/player.swf" width="600" height="480" />

امیرسایبری بازدید : 14 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

 

بسم الله الرّحمن الرّحيم

«الهي انطقني بالهدي و الهمني التقوي»

در خدمت برادران و خواهراني هستيم كه در كميته‌ي امداد زحمت مي‌كشند. بحث ما درباره‌ي مبارزه با فقر است. قرآن و فقر زدايي، يك آيه را به عنوان درسهايي از قرآن تفسير كنم و بعد هم مطالبي را خدمت شما بگويم.

قرآن يكجا مي‌فرمايد: «قُلْ إِنَّ رَبِّي يَبْسُطُ الرِّزْقَ لِمَنْ يَشاءُ مِنْ عِبادِهِ وَ يَقْدِرُ لَهُ» (سبأ/39) اين آيه‌ي 39 سبأ است. اما در.......

 

امیرسایبری بازدید : 12 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"kholoos

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

  \" ای کاش من یک پاسدار بودم اگر سپاه نبود کشور نبود\" (‌امام امت خمینی کبیر )

ای اسلامیان بر خروشید وبه رهبری این امام کبیر پرچم اسلام را در سرتاسر جهان بر پا کنید .

(‌ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کانهم بنیان مرصوص )‌

ما همه پاسدار اسلامیم رفتار و حرکات ما باید آنچنان اسلامی و الهی باشد که بر دشمنان قسم خورده اسلام هم اثر بگذارد و آنها را ا ز چنگال استکبار نجات دهد تا شاید خداوند از این عمل حقیر ما که خدمتی به اسلام است ما را بیامرزد و با نوشتن این وصیت نامه شاید خدای بزرگ بر من حقیر و بی ارزش منت بگذارد و آرزویی که دارم برآورده سازد و بتوانم شهادت را درآغوش بگیرم. همسرم تو خوب می دانی که من هدفی جز اسلام و حاکمیت قرآن در سراسر گیتی  را ندارم فقط آرزویم این است که روزی تمامی مستضغفان از یوغ و زیر ظلم ظالمان و مستکبران رهایی یابند تو خوب می دانی که من فقط جهت رضای خدای بزرگ فعالیت می کردم و صرفاً بخاطر جامع عمل پو.................

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
از بین کسانی که برای دعای باران به کوه می روند ، تنها آنانی که با خود چتر می برند، به دعایشان و خدایشان ایمان دارند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرشما درباره سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 182
  • بازدید کلی : 4,200
  • کدهای اختصاصی
    bdas bdas bdas bdas
    bdas

    .

    ˜Ï ÍÏíË

    ˜Ï ÍÏíË

    bdas

    ÇæÞÇÊ ÔÑÚí

    bdas
    bdas bdas

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    bdas bdas 312va1 bdas

    رنک الکسا

    bdas Review 312va1.blogfa.com on alexa.com bdas





    Powered by WebGozar

    bdas bdas bdas